GOŚĆ NUMERU str. 2. Pewny serwis  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Podwójne partnerstwo  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Marża dla innowacji  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Budowanie bezpieczeństwa Gościem listopadowego wydania jest Zbigniew Mendel, prezes zarządu Gerdy. Wypowiada się on na temat obecności polskich 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Podróże kształcąGościem najnowszego wydania „Forum" jest Tomasz Mirski, prezes zarządu MFO. Rozmowa dotyczy rozwoju firmy i tego, jak 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2, Pracujmy razemGościem wrześniowego „Forum Branżowego" jest Tomasz Żuchowski, wiceminister ds. budownictwa. Główny wątek rozmowy dotyczy 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.

Forum Branżowe, maj 2015

Drukuj
Liczba komentarzy: 0

GOŚĆ NUMERU, s. 2 Świat usług
Piotr Komala, dyrektor marketingu i informacji w Saint-Gobain Glass Polska, mówi o rosnącym znaczeniu przeszkleń i coraz większych wymaganiach, jakie stawia się obecnie szybom zespolonym. Wskazuje też na szczególne znaczenie serwisu oraz obsługi sprzedażowej. Warto też zwrócić uwagę na wątek związany z podejściem do marketingu oraz funkcjonowaniem tego działu firmy w globalnych koncernach. Wiele zawartych tu spostrzeżeń można zastosować również w mniejszych podmiotach.

RAPORT, s. 22 Eksport szyb zespolonych
Prawdopodobnie większość polskich producentów sprzedaje swoje wyroby także na rynkach zagranicznych. Dla wielu są one źródłem przychodów istotnych, a często wręcz decydujących o stabilności przedsiębiorstwa. Dlatego też obraz tego segmentu sprzedaży – przedstawiony przez analityka Centrum Analiz Branżowych – jest szczególnie interesujący. Pozwala bowiem na zorientowanie się, w jakich krajach jest największa konkurencja polskich wytwórców. To zaś, być może, ułatwi podjęcie decyzji o dalszym rozwoju własnej firmy.

DRZWI HST, s. 28 Najpierw unieś, potem przesuń
Chcemy mieć dzisiaj w domach jak największe okna, ale to pragnienie dotyczy chyba w pierwszym rzędzie drzwi tarasowych. Oprócz otwieranych w sposób tradycyjny, dostępne są również dwie konstrukcje przesuwne: podnoszono-przesuwne i uchylno-przesuwne. Autor artykułu skupił się na drzwiach, których skrzydło wymaga najpierw podniesienia, a dopiero potem przesunięcia. Opisuje dostępne na rynku systemy profili i okuć.

BRAMY, s. 30 Kolorowe przemysłowe
Bramy przemysłowe, niezbędne w każdym zakładzie produkcyjnym, a używane także w innych obiektach, takich jak np. salony samochodowe, wcale nie muszą być nieefektowne. Dostępne są bramy w różnych kolorach, gładkie, ale też strukturą powierzchni imitujące drewno bądź kamień. Nie tylko jednak wygląd bywa bardzo zróżnicowany, różne są też konstrukcje poszczególnych rodzajów bram przemysłowych.

OSŁONY, s. 32 Nadproże do rolowania
Rolety zewnętrzne są w Polsce coraz częściej spotykane. Wśród dostępnych rodzajów znajdują się wyroby wzajemnie do siebie podobne, ale mające różne sposoby mocowania. I tu pojawia się problem, jeśli budujemy dom w standardzie niskoenergetycznym lub pasywnym. Kaseta rolety zewnętrznej może bowiem stać się przyczyną powstawania mostków termicznych. Jaka zatem będzie najlepsza? Który rodzaj wybrać w przypadku wznoszenia „ciepłego” domu? O tym można przeczytać w artykule.

OKUCIA, s. 34 Róża czy rekin
Zwolennicy nowoczesnych lub wręcz ekstrawaganckich wnętrz mogą czuć się usatysfakcjonowani ofertą producentów klamek. Dostępne są bowiem produkty o wyglądzie nawet bardzo oryginalnym. Rękojeść klamki z porcelany, szkła, drewna, a nawet skóry to wręcz bardzo stonowane propozycje. Możemy bowiem kupić okucie ozdobione sylwetką rekina czy orła. Znajdziemy też niezwykle bogato zdobione klamki w stylu rokoko, które epatują ostrymi kolorami: czerwienią, żółcią, czernią... Oferta jest naprawdę duża; można zaryzykować stwierdzenie, że przekracza granice wyobraźni nabywców.

PROFILE, s. 42 Okno jak fasada
Duże przeszklenia w budynkach są niewątpliwie bardzo efektowne i znakomicie doświetlają wnętrze. Nie zapewniają jednak dopływu świeżego powietrza. Dlatego zarówno projektanci, jak i inwestorzy coraz częściej decydują się na montowanie w fasadach okien otwieranych. Okazuje się, że można pogodzić oba dążenia, dzięki konstrukcji okna z tzw. niewidocznym skrzydłem. Na czym polega to rozwiązanie, czym takie konstrukcje różnią się od tradycyjnych okien i jaka jest oferta systemodawców – o tym wszystkim traktuje artykuł.

TRANSPORT, s. 62 Uwaga: jedzie stolarka
Nie wystarczy wyprodukować okno, trzeba je jeszcze dostarczyć do klienta w stanie nienaruszonym. Dlatego tak ważny jest sposób załadunku i transportu. W artykule powołujemy się na doświadczenia przedstawicieli firm montażowych, którzy podpowiadają, jak przewozić okna. Wskazujemy też na przydatne do tego celu akcesoria.

BUDOWNICTWO, s. 63 Pasywny dla aktywnych
Temat domu pasywnego jest obecny w mediach już od wielu lat i cały czas budzi emocje. Za granicą ten rodzaj budownictwa jest znacznie bardziej popularny niż w Polsce, głównie za sprawą odpowiednich przepisów i możliwości sfinansowania inwestycji za pośrednictwem dogodnych systemów kredytowania. U nas więcej jest dyskusji na ten temat niż realizacji, a osoby budujące swój dom pasywny napotykają na różne przeszkody i utrudniające życie „niespodzianki”.

Zapraszamy do lektury!

Ten i poprzednie numery można zamówić, wysyłając mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. lub po rejestracji na portalu kiosk.forumbranzowe.com.

Wszystkie prawa zastrzeżone

LOGOWANIE