GOŚĆ NUMERU str. 2. Pewny serwis  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Podwójne partnerstwo  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Marża dla innowacji  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Budowanie bezpieczeństwa Gościem listopadowego wydania jest Zbigniew Mendel, prezes zarządu Gerdy. Wypowiada się on na temat obecności polskich 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Podróże kształcąGościem najnowszego wydania „Forum" jest Tomasz Mirski, prezes zarządu MFO. Rozmowa dotyczy rozwoju firmy i tego, jak 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2, Pracujmy razemGościem wrześniowego „Forum Branżowego" jest Tomasz Żuchowski, wiceminister ds. budownictwa. Główny wątek rozmowy dotyczy 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.

"Forum Branżowe", listopad 2014

Drukuj
Liczba komentarzy: 0

GOŚĆ NUMERU, s. 2 Koniec eksportu
Arkadiusz Muś, właściciel i prezes Press Glassu, opowiada o rozwoju firmy i podejściu polskich przedsiębiorców do biznesu. Wskazuje, jak ważne jest korzystanie z doświadczeń własnych oraz wytyczanie celów, które chce się osiągnąć. Szczególnie interesujące są spostrzeżenia dotyczące obecności krajowych producentów okien na rynkach zagranicznych. Do przemyślenia.

Z WIZYTĄ, s. 18 Dla szczególnych odbiorców
W Warce od wielu już lat mieści się siedziba i zakład produkcyjny firmy Donimet. Wytwarza ona drzwi stalowe, których odbiorców można określić jako specyficznych; są to: wojsko, służby więzienne oraz kancelarie tajne urzędów państwowych. Na tym jednak nie koniec, bo obecnie w sferze zainteresowań Donimetu znalazł się rynek stoczniowy, a pierwsze dostawy już trafiły na platformy wiertnicze. Po wizycie w wareckim zakładzie nie sposób powstrzymać się od refleksji, jak ważny jest wybór odpowiedniego segmentu dla działalności biznesowej i znalezienie dla siebie rynkowej niszy. Dzięki niej bowiem unika się dużej i często agresywnej konkurencji, a można w miarę spokojnie poświęcić się doskonaleniu swoich wyrobów.

PROFILE, s. 24 Zgrzew na nitkę
Połączenie profili w oknach z PCW w taki sposób, aby zgrzew był niemal niewidoczny, jest jeszcze nowością. Na razie w Polsce zaledwie kilku wytwórców okien z tworzywa proponuje takie rozwiązanie. I – jak to często z nowościami bywa – wadą jest wyższa cena wyrobu; zaletą natomiast większa estetyka ram. Niektórzy producenci podkreślają również lepszą trwałość połączeń.

OKUCIA, s. 26 Zasada karuzeli
Drzwi obrotowe obecne są w budynkach użyteczności publicznej od XIX wieku. I choć zasada ich działania pozostaje niezmienna, to jednak obecnie największy chyba nacisk kładzie się na to, aby tego rodzaju drzwi były bezpieczne dla użytkowników. Autor artykułu rozwija ten właśnie wątek i opisuje, jakie urządzenia oraz akcesoria stosuje się po to, by drzwi nie były przyczyną wypadku.

SYSTEMY PPOŻ., s. 32 Usuwają dym
We wszystkich obiektach, w których jednocześnie przebywa wiele osób, niezbędne są urządzenia umożliwiające bezpieczną ewakuację. Należą do nich rozmaite systemy przeciwpożarowe, m.in. takie, które pozwalają na usunięcie dymu z pomieszczeń. Stosuje się w tym celu okna dymowe, ale też różnego rodzaju klapy, które montuje się w wyższych partiach budynków. Niżej zaś instalowane są klapy wentylacyjne, przyspieszające obieg powietrza.

REALIZACJE, s. 36 Koneser w nowej odsłonie
W zabudowaniach byłej fabryki wódek Koneser na warszawskiej Pradze trwają prace związane z rewitalizacją istniejących tu obiektów, ale powstają też tzw. soft-lofty. Z czasem cały teren ma zostać na nowo zagospodarowany, ale już jest co oglądać. Będzie tu przestrzeń publiczna połączona z mieszkaniową. Tej ostatniej służyć będą m.in. nowe budynki, nawiązujące wykończeniem elewacji do zabytkowych. Oczywiście, w przedsięwzięciu mają swój udział firmy z naszej branży. Oprócz producentów okien i drzwi duży jest też udział jednego z wytwórców systemów aluminiowych; w soft-loftach bowiem zaprojektowano duże, przeszklone wykusze. Czy pasują one do postindustrialnej przestrzeni? Oceńcie państwo sami.

NARZĘDZIA, s. 42 Akumulatory – to jest to
Nikogo chyba nie trzeba przekonywać, jak wygodne są narzędzia akumulatorowe. Przydają się nie tylko amatorom, ale też profesjonalistom. Warto jednak wiedzieć, jakie urządzenie wybrać, aby spełniało postawione przed nim zadania. Autor artykułu opisuje i poddaje testom kilka wiertarko-wkrętarek. Czytelnicy zyskują zatem solidną porcję informacji technicznych oraz wskazówki dotyczące użytkowania. Otrzymują także podpowiedź, czego można oczekiwać od danego narzędzia.

INTERNET, s. 56 Profile w sieci
Tym razem autor artykułu przyjrzał się witrynom internetowym kilku producentów profili z PCW. Ich klientami są najczęściej wytwórcy okien, zatem budowa takiej strony oraz zawarte w portalu informacje powinny być przygotowane w określony sposób. Czy jednak tak jest w rzeczywistości? Ten krótki przegląd witryn będzie z pewnością przydatną wskazówką dla tych producentów, którzy planują przygotowanie swojego portalu w nowej odsłonie. Warto też, aby ci wytwórcy, którzy już mają strony B2B uważnie im się przyjrzeli – być może wymagają poprawienia…

ZARZĄDZANIE, s. 57 Okienny marketing
Można zaryzykować stwierdzenie, że już niemal wszyscy producenci okien dostrzegają konieczność działań marketingowych, promujących ich wyroby. Niestety, znacznie mniej wie, jak należy podejść do tego zadania. Nierzadko marketingiem zajmują się firmowi handlowcy, asystentki lub sekretarki. Tymczasem dobry marketing wymaga wiedzy. W artykule czytelnicy znajdą podpowiedzi, jak zorganizować dział marketingu i jak jego pracownicy powinni podchodzić do swoich zadań oraz – niezmiernie ważnych – kontaktów z klientami.

Zapraszamy do lektury!

 

Ten i poprzednie numery można zamówić, wysyłając mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. .

Wszystkie prawa zastrzeżone

LOGOWANIE