GOŚĆ NUMERU str. 2. Pewny serwis  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Podwójne partnerstwo  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Marża dla innowacji  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Budowanie bezpieczeństwa Gościem listopadowego wydania jest Zbigniew Mendel, prezes zarządu Gerdy. Wypowiada się on na temat obecności polskich 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Podróże kształcąGościem najnowszego wydania „Forum" jest Tomasz Mirski, prezes zarządu MFO. Rozmowa dotyczy rozwoju firmy i tego, jak 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2, Pracujmy razemGościem wrześniowego „Forum Branżowego" jest Tomasz Żuchowski, wiceminister ds. budownictwa. Główny wątek rozmowy dotyczy 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.

"Forum Branżowe", październik 2014

Drukuj
Liczba komentarzy: 0

GOŚĆ NUMERU, s. 2 Kontakt z klientem
Oliver Rupps, dyrektor zarządzający VBH Holding, mówi o możliwościach zwiększania sprzedaży dzięki pojawianiu się firm na rynkach o największym potencjale rozwojowym. Wskazuje również na duże możliwości segmentu wymian. Szczególnie interesujące są refleksje na temat budowy silnej marki. Warto też zwrócić uwagę na wątek związany z podejściem VBH do klientów. W działaniach firmy wyróżnia się bowiem dbałość o kontrahentów i pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zakupami komponentów do produkcji.

Z WIZYTĄ, s. 18 Kariera wzmocnień
Tym razem zapraszamy do siedziby firmy MFO, producenta profili stalowych. Znakomitą większość produkcji stanowią wzmocnienia do profili okiennych z PCW, ale w ofercie są też profile do innych zastosowań. Firma, obecna na polskim rynku już od 12 lat, wytrwale pnie się do góry. Szczególnie ważnym krokiem, podjętym na przełomie lat 2013 – 2014, było wejście na GPW. Natomiast obecnie MFO skupia się na rozwoju eksportu i oferty produktowej. Warto potraktować ten reportaż jako case study, z którego można czerpać inspirację do własnego rozwoju.

PRZEGLĄD, s. 26 Drzwi do mieszkań
W tym obfitym przeglądzie rynkowym prezentujemy produkty wielu firm. Opisy zawierają bogate informacje, dotyczące m.in. charakterystyki technicznej oraz akcesoriów.

AUTOMATYKA, s. 30 Zwijaj się, roleto!
Inwestorzy, planujący montaż rolet zewnętrznych, coraz częściej zwracają uwagę nie tylko na ochronę przed słońcem, ale też na bardziej zaawansowane właściwości. Wśród nich na plan pierwszy wysuwa się automatyzacja pracy tych osłon. Nie do pogardzenia jest przy tym możliwość włączenia rolet w instalację tzw. inteligentnego budynku.

PROFILE ALUMINIIOWE, s. 38 Sklepowe witryny
Wystawy sklepów przyciągają interesującymi aranżacjami; są coraz większe i kuszące. Szyby najczęściej utrzymywane są przez aluminiowe profile, przy czym stosuje się elementy specjalnie przeznaczone do konstruowania witryn, jak też te do wykonywania okien. W artykule prezentujemy rozwiązania techniczne i omawiamy budowę odpowiednich profili.

REALIZACJE, s. 40 Dom z klimatem
Zapraszamy czytelników na ulicę Hożą w Warszawie. Z dala od zgiełku głównych arterii miasta zobaczymy stosunkowo niedawno odremontowaną, przedwojenną kamienicę. Warto na chwilę dać się oczarować urokowi jej eklektycznej formy. Nas jednak najbardziej interesują zamontowane tam okna. Bo na wymianę ciągle czekają okazałe drzwi prowadzące na klatkę schodową.

MONTAŻE, s. 42 Słów kilka o autoryzacji
Z każdym rokiem powstają nowe budynki, wiele zaś poddawanych jest remontom. We wszystkich potrzebne są okna i drzwi, zatem poszukiwani są montażyści. I tu, niestety, często pojawia się problem ich fachowości. Na szczęście, coraz więcej osób związanych z branżą stolarki dostrzega potrzebę autoryzacji, czyli unormowania poczynań dotyczących sprzedaży i montażu okien oraz drzwi.

FASADY, s. 44 Efekt 3D
Nowoczesne technologie i zamiłowanie architektów do tworzenia dużych przeszkleń skłaniają do wznoszenia obiektów niemal w całości ze szkła. Ich uroda bywa różna, ale przecież o gustach się nie dyskutuje. Z pewnością jednak warto przyjrzeć się kilku realizacjom, aby poznać możliwości tworzenia współczesnych fasad.

INTERNET, s. 46 Zanim kupisz – zobacz
Coraz więcej osób kupuje najróżniejsze produkty w sklepach internetowych. Ten rodzaj sprzedaży nie jest obcy również producentom stolarki budowlanej. Jednak w przypadku wielu wyrobów, takich jak np. drzwi, istotnym etapem jest proces wyboru. A z nim nie każdy potrafi sobie poradzić. Ułatwieniem są rozmaite kreatory, dostępne na stronach producentów lub sklepów. Czy jednak naprawdę zawsze pomagają? Przyjrzeliśmy się kilku kreatorom i opisujemy je dla wygody naszych czytelników.

 

Ten i poprzednie numery można zamówić, wysyłając mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. .

Wszystkie prawa zastrzeżone

LOGOWANIE