GOŚĆ NUMERU str. 2. Pewny serwis  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Podwójne partnerstwo  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Marża dla innowacji  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Budowanie bezpieczeństwa Gościem listopadowego wydania jest Zbigniew Mendel, prezes zarządu Gerdy. Wypowiada się on na temat obecności polskich 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Podróże kształcąGościem najnowszego wydania „Forum" jest Tomasz Mirski, prezes zarządu MFO. Rozmowa dotyczy rozwoju firmy i tego, jak 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2, Pracujmy razemGościem wrześniowego „Forum Branżowego" jest Tomasz Żuchowski, wiceminister ds. budownictwa. Główny wątek rozmowy dotyczy 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.

"Forum Branżowe", wrzesień 2014

Drukuj
Liczba komentarzy: 0

GOŚĆ NUMERU, s. 2 Internet stolarki
Jacek Siwiński, dyrektor generalny Velux Polska, mówi o tym, jak zbudowano firmę i markę. Zwraca też uwagę, jak mocno ten międzynarodowy producent jest obecny na polskim rynku, w tym także jako pracodawca. Wskazuje również na sytuację polskich producentów, zwracając uwagę na przyczyny, z powodu których ich pozycja na rynku jeszcze długo nie będzie bardzo mocna. Szczególnie interesujące są refleksje na temat kierunków rozwoju technologicznego okien dachowych. Zapraszamy do lektury.

RAPORT, s. 20 Polskie drzwi drewniane
Autor artykułu opisuje rynek eksportowy drzwi drewnianych. Wskazuje też na rosnącą pozycję ich polskich producentów, którzy coraz więcej wyrobów sprzedają za granicę. Warto przy tym dokładnie zapoznać się z przytoczonymi danymi, dotyczącymi wielkości poszczególnych rynków Unii Europejskiej.

OKNA, s. 26 Dlaczego nie u nas?
Okna otwierane na zewnątrz są charakterystyczne dla starego budownictwa niezależnie od regionu. Jeszcze w ubiegłym wieku były też powszechnie stosowane w Polsce. Dzisiaj są popularne tylko w nielicznych krajach. O tym, czym charakteryzują się współczesne okna otwierane na zewnątrz oraz o ich funkcjach, piszemy w tym artykule.

BRAMY, s. 32 Wielkie podzielenie
Ten temat poruszamy stosunkowo rzadko na łamach naszego miesięcznika. Tymczasem produkty, które opisuje autor, znajdują zastosowanie w halach produkcyjnych oraz magazynowych. Można wręcz zaryzykować stwierdzenie, iż znajdziemy je w każdej fabryce. Mowa o kurtynach paskowych i innych wyrobach, służących do wydzielania określonych stref w zakładach wytwórczych.

REALIZACJE, s. 36 Pierwszy pasywny na Podhalu
Na Równi Szaflarskiej w Nowym Targu stoi niezwykły kościół. Różni się od innych świątyń technologią budowy. Jest to bowiem obiekt pasywny, co oznacza, że do jego eksploatacji nie jest potrzebne żadne ogrzewanie. Sprawę załatwia słońce i rekuperacja. O innych niuansach związanych z projektem i wykonaniem przeczytać można na łamach bieżącego wydania naszego miesięcznika.

PRZEGLĄD, s. 39 Piany montażowe
Ten przegląd rynku oraz poprzedzający go artykuł szczególnie przydadzą się montażystom oraz tym inwestorom, którzy chcą wiedzieć, jaka jest najnowsza oferta wyrobów stosowanych przy budowie bądź remoncie domów. Zachęcamy do przejrzenia propozycji dziesięciu producentów, których piany są dostępne na rynku. W przeglądzie podajemy najistotniejsze właściwości i charakterystykę tych preparatów.

SONDA, s. 46 Maszyny zdobywają stolarkę
W najnowszym wydaniu naszego miesięcznika zgromadziliśmy wypowiedzi przedstawicieli firm produkujących i dystrybuujących maszyny służące do wytwarzania okien oraz drzwi. Mówią oni o sytuacji rynkowej tej branży oraz o wielkości popytu na te urządzenia.

INTERNET, s. 49 Sklep w komórce
W sieci funkcjonuje coraz więcej sklepów, w tym oferujących materiały budowlane, ale też wyroby z branży stolarki. Posiadanie takiego sklepu nie wystarcza jednak, aby iść z duchem czasu. Klienci chcą bowiem kupować nie tylko „przez komputer”, ale także za pośrednictwem innych urządzeń, takich jak tablet czy smartfon. Warto wiedzieć, że wygląd strony oferującej sprzedaż przeznaczonej dla urządzeń mobilnych musi być odmienny. Dlaczego? O tym pisze autor artykułu na łamach wrześniowego „Forum”.

Ten i poprzednie numery można zamówić, wysyłając mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. .

Wszystkie prawa zastrzeżone

LOGOWANIE