GOŚĆ NUMERU str. 2. Pewny serwis  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Podwójne partnerstwo  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Marża dla innowacji  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Budowanie bezpieczeństwa Gościem listopadowego wydania jest Zbigniew Mendel, prezes zarządu Gerdy. Wypowiada się on na temat obecności polskich 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Podróże kształcąGościem najnowszego wydania „Forum" jest Tomasz Mirski, prezes zarządu MFO. Rozmowa dotyczy rozwoju firmy i tego, jak 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2, Pracujmy razemGościem wrześniowego „Forum Branżowego" jest Tomasz Żuchowski, wiceminister ds. budownictwa. Główny wątek rozmowy dotyczy 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.

"Forum Branżowe", sierpień 2014

Drukuj
Liczba komentarzy: 0

GOŚĆ NUMERU, s. 2 Strategia kanapkowa
Mariusz Witek, prezes zarządu Dobroplastu mówi o pozycji firmy na rynku i korzyściach płynących ze zmiany właściciela na szwajcarską firmę AFG. Szczególnie interesujące są refleksje na temat budowania mocnych marek oraz sytuacji producentów z segmentu tzw. ekonomicznego. Mariusz Witek porusza też temat działalności eksportowej Dobroplasatu i pozycji polskich producentów na rynkach zagranicznych.

BADANIA, s. 16 Rynek profili z PCW
Obecnie na polskim rynku wytwórców profili do okien z PCW bardzo duże znaczenie mają krajowi systemodawcy. Warto więc przyjrzeć się temu segmentowi naszej branży. Centrum Analiz Branżowych zebrało opinie producentów okien o ich dostawcach. Z badania wynika m.in., że coraz więcej wytwórców stolarki podejmuje się ekstruzji własnych profili. Dostawcy zatem muszą dokładać niemałych starań, aby pozyskać odbiorców.

OSŁONY, s. 24 Zasłonimy dom grupowo
Od jakiegoś czasu powraca w mediach temat osłon przeciwsłonecznych jako jednego z elementów wpływających na energooszczędność domu. My również przedstawiamy korzyści płynące z ich używania, ale też możliwości jednego z ich rodzajów – rolet zewnętrznych. Wskazujemy również korzyści płynące z używania odsłon oraz wygodę związaną z automatyką sterowania roletami.

REALIZACJE, s. 30 Pęknięte szyby... i co dalej
Tym razem zapraszamy do muzeum Fryderyka Chopina w Żelazowej Woli. Do wizyty w tej placówce sprowokowały nas nowe przeszklone pawilony, a raczej problemy, jakie pojawiły się wkrótce po oddaniu ich do użytkowania. Okazuje się bowiem, że słabym punktem mocno przeszklonych obiektów są... właśnie te przeszklenia. Jedna bardzo duża szyba stłukła się, inne popękały. O tym, co jest tego przyczyną, i jak próbuje poradzić sobie właściciel muzeum piszemy w artykule.

FASADY, s. 31 Wspólny mundurek
Autorka artykułu tropi nowe budynki, które zwracają uwagę interesującymi fasadami. W najnowszym wydaniu naszego miesięcznika opisuje m.in. budynek domu sztuki w Grazu. Sporo miejsca poświęca także jednemu z dwóch zaplanowanych wysokościowców: DC Tower w Wiedniu (drugi ma dopiero powstać). W obu przypadkach uwagę zwracają przeszklenia, które wykonane są nie tylko ze szkła mineralnego, ale też z akrylu. Polskim decydentom zaś warto wskazać zagraniczne przykłady rozwiązań ekranów akustycznych przy szczególnie uczęszczanych trasach.

SZYBY, s. 32 Szkło z prądem
Znowu o szkle, ale tym razem wyjątkowym, bo zasilanym... prądem. Znajduje ono szerokie zastosowanie w obiektach biurowych czy służby zdrowia. Szczególnie zaś interesujący przykład użycia takiego szkła spotykamy w Finlandii. Grzejące kolorowe kopuły przykrywają apartamenty hotelowe i szczególnie w zimie, w otoczeniu śniegu, wyglądają świetnie.

PRAWO, s. 38 Silny konsument
Już niebawem zmienią się prawa konsumentów. Na ich korzyść. Wejdzie bowiem w życie nowa ustawa, która będzie mniej niż dotychczasowa korzystna dla producentów. Opisujemy te zmiany oraz konsekwencje, jakie dla firm wynikają z nowego prawa.

INTERNET, s. 40 Mobilne... ale nie za bardzo
Ten artykuł szczególnie zainteresuje te firmy z naszej branży, które chcą iść z postępem i budują swoje strony internetowe również w wersjach na urządzenia mobilne. Przyjrzeliśmy się dokładnie kilku takim witrynom i mamy liczne wątpliwości. O tym, jak tworzyć witrynę przyjazną użytkownikom tabletów i smartfonów, piszemy na łamach naszego miesięcznika.

Ten i poprzednie numery można zamówić, wysyłając mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Wszystkie prawa zastrzeżone

LOGOWANIE