GOŚĆ NUMERU str. 2. Pewny serwis  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Podwójne partnerstwo  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Marża dla innowacji  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Budowanie bezpieczeństwa Gościem listopadowego wydania jest Zbigniew Mendel, prezes zarządu Gerdy. Wypowiada się on na temat obecności polskich 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Podróże kształcąGościem najnowszego wydania „Forum" jest Tomasz Mirski, prezes zarządu MFO. Rozmowa dotyczy rozwoju firmy i tego, jak 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2, Pracujmy razemGościem wrześniowego „Forum Branżowego" jest Tomasz Żuchowski, wiceminister ds. budownictwa. Główny wątek rozmowy dotyczy 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.

"Forum Branżowe", marzec 2014

Drukuj
Liczba komentarzy: 0

GOŚĆ NUMERU, s. 4 Mądre sprzedawanie
Adam Krużyński, dyrektor zarządzający Nice Polska, mówi o nieuchronnych zmianach na rynku stolarki otworowej. Mieści się w tym obserwowana coraz częściej tendencja, jaką jest poszerzanie oferty wyrobów tak, aby można było zaproponować klientowi jak najdłuższą współpracę. Gość numeru wskazuje też, jak duże znaczenie dla sukcesu firmy i wzrostu sprzedaży mają fachowi handlowcy. Zapraszamy do lektury.

ZAPROSILI NAS, s. 22 Trzeba się kontrolować
Wśród dość nowych, bo obowiązujących od połowy ubiegłego roku przepisów, jest m.in. ten dotyczący zmian w sposobie wypełniania dokumentacji wyrobów budowlanych. Obejmuje on także okna oraz drzwi i sposób wypełniania deklaracji właściwości użytkowych produktu. Warto przeczytać ten artykuł, aby upewnić się, że właściwie stosujemy nowe przepisy.  

Z WIZYTĄ, s. 26 Trudny przypadek
Mijający kryzys odbił się niekorzystnie na sytuacji niektórych firm z naszej branży. Są też takie, które musiały ogłosić upadłość, choć jej przyczyny były różne. Tak też się stało w przypadku firmy Humdrex, a najgorzej wyszli na tym pracownicy. Wielu z nich długo czekało na zaległe należności; niektórzy ciągle ich nie dostali. Polecamy lekturę artykułu nie jako źródła sensacji, ale ku przestrodze.

PROGNOZY, s. 36 Budownictwo w roku 2025
Mamy dopiero początek roku i do daty wymienionej w tytule jeszcze mnóstwo czasu. Interesujące są jednak prognozy rozwoju branży budowlanej na świecie. Może posiłkując się tą wiedzą, ktoś zechce zdobywać nowe, dobrze rokujące rynki? Podpowiadamy, iż najlepiej skierować swoją uwagę na odległe regiony, gdyż sytuacja Europy nie będzie najkorzystniejsza...

OKNA, s. 38 Witraże po nowemu
Magia witraży jest nieprzemijająca. Kolorowe szybki przyciągają wzrok, a dostające się przez nie światło barwi wnętrza. Tradycyjny witraż jest jednak dość drogi, nie każdego stać na taką ozdobę. Ponadto np. wstawiony w drzwi łatwo mógłby ulec stłuczeniu, gdyby trzasnęły podczas przeciągu. Warto wiedzieć, że można zastosować imitacje witraży – równie piękne, ale tańsze. Do ich wykonywania stosuje się różne techniki. Jakie? O tym w artykule.

OSŁONY, s. 40 Praktyczna i romantyczna
Pod tym tytułem kryją się okiennice, które obecnie wykonywane są nie tylko z drewna, ale też z PCW oraz aluminium. Oferowane są rożne kształty oraz sposób otwierania. W artykule wspominamy o sposobach mocowania okiennic do fasady budynku, ale też o ich funkcjach, które wcale nie sprowadzają się wyłącznie do ochrony przed słońcem.

OKUCIA, s. 46 Wygodne wyjście
W tradycyjnych rozwiązaniach próg balkonowy ma wysokość ok. 7 cm. Nietrudno się domyślić, że może być niełatwy do pokonania przez osoby starsze oraz poruszające się na wózkach inwalidzkich. A często nawet osoba zdrowa i sprawna potknie się o taką przeszkodę. Obecnie coraz bardziej modne stają się niskie progi, wystające ponad poziom posadzki na ok. 2 cm, a także drzwi balkonowe tzw. bezprogowe. Na czym polegają takie rozwiązania, jakie są ograniczenia oraz zalecenia montażowe? Zapraszamy do przeczytania artykułu.

DRZWI, s. 48 Montaż z dystansem
Wielu inwestorów poszukuje drzwi wejściowych o podwyższonej izolacyjności termicznej. Warto jednak wiedzieć, że mogą spełnić swoje zadanie tylko wówczas, gdy będą odpowiednio zamontowane. Zalecany jest montaż warstwowy, ale producenci mają swoje własne doświadczenia, którymi dzielą się na łamach „Forum”.

SZYBY, s. 51 Kondensat na szybie
Nowoczesne szyby izolacyjne sprawiają, że podczas silnych mrozów może prawie w ogóle nie występować zjawisko roszenia na ich powierzchni. Niemniej jeśli już na szybie pojawi się rosa, nie jest to powodem do zdenerwowania: takie są prawa fizyki. Autor artykułu opisuje, w jakich sytuacjach para wodna będzie się wykraplała, a kiedy do tego nie dojdzie. Zapraszamy do lektury.

NARZĘDZIA, s. 58 Bruzdownice
Te narzędzia, służące do wykonywania bruzd, oferowane są w kilku wersjach. To, które będzie najbardziej odpowiednie, zależy oczywiście od wielu czynników, w tym ceny oraz konstrukcji. Autor artykułu opisuje te urządzenia; radzi, które najlepiej wybrać.

AKADEMIA WIEDZY, s. 60 O sztuce sprzedawania
Nie wystarczy wyprodukować dobry jakościowo wyrób. Największą sztuką jest go sprzedać. Tymczasem handlem stolarką często zajmują się osoby przypadkowe, które nie dość, że nie mają do tego powołania, to jeszcze brak im wiedzy. Z artykułu można się dowiedzieć, jakie czynniki wpływają na sukces w pracy handlowca; jakie znaczenie mają szkolenia i świadomy, odpowiedzialny sposób podchodzenia do tej pracy. Lektura jest bardzo pouczająca.

Wszystkie prawa zastrzeżone

LOGOWANIE