GOŚĆ NUMERU str. 2. Pewny serwis  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Podwójne partnerstwo  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Marża dla innowacji  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Budowanie bezpieczeństwa Gościem listopadowego wydania jest Zbigniew Mendel, prezes zarządu Gerdy. Wypowiada się on na temat obecności polskich 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Podróże kształcąGościem najnowszego wydania „Forum" jest Tomasz Mirski, prezes zarządu MFO. Rozmowa dotyczy rozwoju firmy i tego, jak 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2, Pracujmy razemGościem wrześniowego „Forum Branżowego" jest Tomasz Żuchowski, wiceminister ds. budownictwa. Główny wątek rozmowy dotyczy 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.

"Forum Branżowe", luty 2014

Drukuj
Liczba komentarzy: 0

GOŚĆ NUMERU, s. 4  Markowe aktywa
Z rozmowy z Piotrem Lutkiem, prezesem kancelarii doradczej Synergia, dowiemy się m.in. o tym, jak budować dobrą markę. Wielu producentom okien i ich marketingowcom sporo do myślenia powinno dać stwierdzenie, że w Polsce nie ma marek okiennych. Tym bardziej, że jest ono podparte przekonującym wywodem. Pewne wskazówki znajdą dla siebie też sprzedawcy. Warto przeczytać.

ZAPROSILI NAS, s. 14 Bitwa o Anglię? 
Na seminarium w Poznaniu szef sprzedaży norweskiej firmy Spilka Industri gorąco zachęcał krajowych producentów do wejścia na rynki: skandynawski i brytyjski. Okazuje się, że z różnych przyczyn w Wielkiej Brytanii za mało okien jest wymienianych na nowe i ten właśnie rynek - rynek wymian jest w stanie wchłonąć polską ofertę. Zapraszamy do lektury.

Z WIZYTĄ, s. 16 Bardzo dużo pracy
Tyskie Okna to jeden z najlepiej rozpoznawanych producentów na Śląsku. Firma wywodzi się z Niemiec, jednak od kilku już lat jest całkowicie w polskich rękach. I to nie byle jakich, gdyż jeden z właścicieli jest również uznanym sportowcem. Jak twierdzi, treningi pomagają mu w walce z codziennymi problemami. Firma nie narzeka na brak zleceń i praktycznie nie odczuła kryzysu. Jak to możliwe? Zapraszamy do przeczytania artykułu.

SONDA, s. 18 Prognozy na 2014
Nowy rok zaczął się na tyle niedawno, że przewidywanie, co się wydarzy może być tylko prognozowaniem. Interesujące jest jednak, jak widzą szanse swoje i branży przedstawiciele firm producenckich i dystrybutorów. Warto przeczytać.

DRZWI, s. 24 Z salonu do jadalni
Od jakiegoś czasu panuje moda na tzw. jednoprzestrzenne rozwiązania części domu łączącej funkcje salonu, jadalni i kuchni. Jednak zwolenników tradycyjnego podziału na osobne pomieszczenia jest także wielu. Rozwiązaniem pozwalającym zadowolić obie strony są szerokie, dwu- lub więcej skrzydłowe drzwi pomiędzy częścią wypoczynkową a jadalnią. Ich estetyka jest bardzo zróżnicowana, a nierzadko spotkamy naprawdę piękne skrzydła. Więcej w artykule.

BRAMY, s. 26 Do zadań specjalnych
W obiektach przemysłowych i użyteczności publicznej bramy muszą spełniać wymagania inne niż tylko zasłanianie otworu wjazdowego do garażu czy magazynu. Inna jest zatem ich konstrukcja oraz trwałość. Informacje o wymaganiach i ofercie rynkowej znajdują się w artykule.

OKUCIA, s. 30 Mocny związek
Drzwi z PCW spotykamy nieczęsto, ale pojawia się ich coraz więcej. Połączenie delikatnych profili - choć, oczywiście, odpowiednio wzmocnionych wewnątrz - z ościeżnicą wymaga stosowania wyspecjalizowanych zawiasów. O nich właśnie traktuje artykuł.

SZKŁO, s. 34 Za dużo światła?
Szklane domy nie są już wizją pisarza. Jednak użytkowanie ich wiąże się z pewnymi utrudnieniami. Jednym z nich jest bardzo duża ilość światła, jaka dostaje się do pomieszczeń. Czasami zbyt duża. Regulowanie nasłonecznienia wnętrz jest możliwe m.in. dzięki stosowaniu w przeszkleniach szyb przeciwsłonecznych. Mają one różną budowę i funkcje. O szczegółach technicznych piszemy artykule.
 
MONTAŻ, s. 40 Uszczelnienia spoin
Temat jest bardzo istotny, gdyż wszelkie nieszczelności są przyczyną powstawania mostków termicznych i ucieczki ciepła z pomieszczeń. Obecnie - zgodnie z zaleceniami specjalistów - spoiny powinno wypełniać się całkiem inaczej niż jeszcze kilka lat temu. Stosuje się w tym celu odpowiednie materiały, charakteryzujące się określonymi, pożądanymi cechami. Zapraszamy do lektury.

SPRZEDAŻ, s. 46 Aaaby być dobrym…
Wiadomo, że najlepszą nawet stolarkę trudno sprzedać, jeśli się tego nie potrafi robić. Tymczasem, niestety, wielu handlowców nie zna swojego fachu. Oczywiście, można korzystać z rozmaitych szkoleń, ale także analiza przykładów jest bardzo pouczająca. Można przecież uczyć się na błędach - nie tylko własnych.

AKADEMIA STOLARKI, s. 50 Ruszyły Warsztaty Handlowe
Kilkudziesięciu uczestników z Mazowsza i nie tylko spotkało się po to, by poznać problemy związane ze sprzedażą stolarki budowlanej. Można było posłuchać, co mają do powiedzenia specjaliści, ale też wziąć udział w dyskusji. Było to pierwsze z cyklu spotkań, które gorąco polecamy właścicielom firm produkcyjnych i handlowych oraz sprzedawcom.

Wszystkie prawa zastrzeżone

LOGOWANIE