GOŚĆ NUMERU str. 2. Pewny serwis  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Podwójne partnerstwo  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Marża dla innowacji  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Budowanie bezpieczeństwa Gościem listopadowego wydania jest Zbigniew Mendel, prezes zarządu Gerdy. Wypowiada się on na temat obecności polskich 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Podróże kształcąGościem najnowszego wydania „Forum" jest Tomasz Mirski, prezes zarządu MFO. Rozmowa dotyczy rozwoju firmy i tego, jak 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2, Pracujmy razemGościem wrześniowego „Forum Branżowego" jest Tomasz Żuchowski, wiceminister ds. budownictwa. Główny wątek rozmowy dotyczy 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.

"Forum Branżowe", styczeń 2013

Drukuj
Liczba komentarzy: 0
28-02-09

GOŚĆ NUMERU, s. 2 
Rodzinny biznes
Dariusz i Artur Szymaniukowie, obecni właściciele marki KMT Stal, a prywatnie synowie zmarłego niedawno śp. Zenonona Szymaniuka, stoją dziś przed zadaniem nie tylko zachowania spuścizny po ojcu, ale i dalszego inwestowania w założone przez niego firmy. Obydwaj przyjęli, że czas recesji jest na to dobrym momentem. Więcej – w styczniowym numerze "Forum Branżowego".

PODSUMOWANIE, s. 16 
Po trudnym roku
Artykuł jest przeglądem najważniejszych informacji, które ukazywały się na łamach naszego miesięcznika w ubiegłym roku. Najważniejszych – z punktu widzenia firm działających na rynku stolarki budowlanej. Czy dla wszystkich rok 2012 skończył się zimnym prysznicem?
Zachęcamy do lektury!

Z WIZYTĄ, s. 22 
Profesjonalne podejście
Autorka odwiedziła Rolmet w Jeleniej Górze, gdzie produkowane są rolety. Obecnie jest na nie duże zapotrzebowanie, więc firma pomału rozszerza działalność na cały kraj. Co istotne, stawia się tu na sprzedaż produktu, a nie ceny. Ku refleksji. 

OKNA, s. 26 
Okno referencyjne, czyli jakie?
Wykonanie kilkunastu telefonów do firm oferujących stolarkę okienną dowodzi, że trudno jest stworzyć ranking najciepleszych okien w Polsce. W czym tkwi problem? O tym można przeczytać właśnie w tym artykule.

RAPORT, s. 30 
Rynek szyb zespolonych
Polska to obecnie trzeci co do wielkości producent szyb zespolonych w Unii Europejskiej. Wydaje się, że spowolnienie w budownictwie – do jakiego doszło po pierwszym kwartale 2012 roku, wcale tego nie zmieniło.

OPROGRAMOWANIE, s. 36 
Zaprojektuj to sam
Dobry program komputerowy, do projektowania okien czy drzwi, powinien zawierać nie tylko moduły i nakładki do konstruowania stolarki, ale i budowania całych zestawów okiennych oraz dobór elementów dodatkowych. Powinien też zawierać sterowaniki do centrów obróbczych.

PRAWO, s. 42 
Zagramy w oczko?
Dla producentów bram i napędów cezurą jest termin 1 lipca 2013 roku, bo wtedy zacznie obowiązywać unijne rozporządzenie ustanawiające zharmonizowane warunki wprowadzenia do obrotu wyrobów budowlanych. Zdaniem autora, wejście w życie tego dokumentu może skomplikować interesy wielu firm.

INTERNET, s. 44 
Klient nie znajdzie = nie kupi
Analizując ofertę sklepów internetowych ze stolarką i akcesoriami do niej, można odnieść wrażenie, że ich wlaściciele sami nie wiedzą, komu chcą sprzedawać swoje produkty. Do takiego wniosku doszedł autor, który odwiedził przykładowe trzy sklepy. Ale jest też dobra wiadomość: tę sytuację można zmienić.

SPRZEDAŻ, s. 46 
Dwa światy
Co do tego, że punkty handlowe – ich oferta, wyposażenie, obsługa – są istotnym elementem kształtującym wizerunek firm branży okienno-drzwiowej, nikt dziś nie powinien mieć wątpliwości. Co powoduje, że wciąż można znaleźć sklepy, w których nikt o tym nie myśli?

TARGI, s. 50 
Cykl życia... nowości
Producentom okuć zdarza się mówić o sobie jako o niewdzięcznej części branży okienno-drzwiowej. Ale nowości wśród okuć nie są dziełem przypadku. Dlaczego? Odpowiedź, w tym artykule.

ENERGOOSZCZĘDNOŚĆ, s. 52 
Okno jak lodówka 
O etykietach energetycznych, w mediach branżowych, mówiło się ostatnio sporo – bo w przyszłości będą nimi znakowane również okna. Pora rozstrzygnąć, czy rzeczywiście mamy pętlę na szyi, jeśli chodzi o przygotowanie założeń projektowych dla "etykietowania" stolarki?

KONKURS, s. 56 
Nowości 2012
Współpracującym z nami firmom i czytelnikom proponujemy zabawę. Chodzi o wybór najciekawszych nowości produktowych, które trafiły na rynek w 2012 roku. Dla ich wytwórców oznaczały ważny krok w rozwoju, więc warte są chwili zastanowienia. W gazecie znajduje sie informacja, jak odbędzie się głosowanie.

Archiwalne wydania „Forum Branżowego” można zamówić, wysyłając mail na adres:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Wszystkie prawa zastrzeżone

LOGOWANIE