GOŚĆ NUMERU str. 2. Pewny serwis  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Podwójne partnerstwo  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Marża dla innowacji  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Budowanie bezpieczeństwa Gościem listopadowego wydania jest Zbigniew Mendel, prezes zarządu Gerdy. Wypowiada się on na temat obecności polskich 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Podróże kształcąGościem najnowszego wydania „Forum" jest Tomasz Mirski, prezes zarządu MFO. Rozmowa dotyczy rozwoju firmy i tego, jak 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2, Pracujmy razemGościem wrześniowego „Forum Branżowego" jest Tomasz Żuchowski, wiceminister ds. budownictwa. Główny wątek rozmowy dotyczy 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.

"Forum Branżowe", luty 2013

Drukuj
Liczba komentarzy: 0
28-02-09

GOŚĆ NUMERU, s. 2 
Nie sprzedajemy okien 
Grzegorz Filipek, dyrektor marketingu firmy Oknoplast podkreśla, że w pracy nie należy mylić bycia pomocnym z usłużnością wobec szefa czy właściciela. Natomiast zadaniem tego ostatniego jest wskazywanie kierunków rozwoju, nie zaś tzw. ręczne sterowanie. Jak udało się to zrealizować w firmie Oknoplast, można przeczytać w lutowym numerze magazynu.

MIESZANKA FIRMOWA, s. 16 
O etykietach głos trzeci
Od 1 lutego 2013 r. na wszystkich urządzeniach zasilanych energią producenci muszą umieszczać etykiety energetyczne. W przyszłości dotyczyć to będzie również okien, ponieważ wpływają na zużycie energii w budynkach. Ale czy chodzi rzeczywiście o okna, czy raczej szyby zespolone – zastanawia się autor.

ZAPROSILI NAS, s. 19 
Trzy programy
Stolarka otworowa jest jedną z 15 branż wybranych przez Ministerstwo Gospodarki do promowania poza granicami Polski. Producenci okien i drzwi mogą zaangażować się w jeden z trzech programów, nawet gdyby miały same ponosić koszty promocji.

Z WIZYTĄ, s. 24 
Bez marketingu się nie da
Autorka odwiedziła rodzinną firmę, o nazwie Grupa Stadnicki. Wszechstronna oferta tego oławskiego zakładu, a więc obróbka drewna, szkła, a także produkcja maszyn – to odpowiedź na zapotrzebowanie rynku. Tworzeniu wizerunku ma służyć otwarcie salonu sprzedaży i obecność w Internecie.

RYNKI ZAGRANICZNE, s. 26 
Owocna współpraca
Włączenie się w unijną wymianę handlową to sposób na rozwój dla wielu firm z branży okien i drzwi. Tak było przez ostatnie pięć lat, czego dowodzi prezentowany w lutowym "Forum Branżowym" raport.

BADANIA, s. 34 
Producenci drzwi o dostawcach
Centrum Analiz Branżowych postanowiło sprawdzić, którzy dostawcy zamków i zawiasów drzwiowych przekonali do siebie największe grono producentów drzwi, a także czy ci ostatni są zadowoleni ze swych decyzji. Zapraszamy do lektury.

OKNA, s. 36 
Nowe profile... ale jakie?
Tworzywo stosowane do produkcji ram okiennych jest wciąż udoskonalane, pojawiają się nowe technologie, w efekcie czego niejednokrotnie profile bardzo różnią się od siebie. Autorka próbowała zajrzeć do laboratoriów badawczych firm i ustalić, nad czym obecnie trwają prace w zakresie PCW.

FASADY, s. 38 
Każdy budynek to prototyp
Autorka opisuje, jak wygląda praca projektowa związana z powstawaniem ścian osłonowych do obiektów. Wbrew pozorom nie jest to proces prosty, a wirtualny budynek może być wielokrotnie rozbierany i budowany od nowa.

ZARZĄDZANIE, s. 40 
Kto się boi systemu
ERP to w skrócie: planowanie zasobów przedsiębiorstwa. Ten system informatyczny może np. wspomóc oszczędzanie energii przez firmę albo zwiększyć rotację zapasow. Stosować go mogą również producenci okien, drzwi i akcesoriów dla stolarki, jednak wielkość firmy ma tu niebagatelne znaczenie.

MONTAŻ, s. 44
Szklany dom
To opinia Jerzego Płońskiego, rzeczoznawcy z Instytutu Techniki Budowlanej, na temat złego montażu szyb i szklanych przegród w mieszkaniach. Praktyka pokazuje, że niespodziewanie mogą one zacząć pękać. Specjalista dowodzi, że to by się nie zdarzyło, gdyby...

MARKETING, s. 50 
Pomagają po cichu
Czy zaangażowanie w Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy to przykład na to, że firmy okienno-drzwiowe chcą pomagać najbardziej potrzebującym? A może jest to dla nich rodzaj promocji? O tym jest ten artykuł.

TARGI BAU, s. 52 
Salon światowej architektury
Tekstem tym rozpoczyna się część "Forum", w której znajdują się relacje z targów Bau w Monachium. Statystyki i komentarze dowodzą, że na tej imprezie warto być.

Archiwalne wydania „Forum Branżowego” można zamówić, wysyłając mail na adres:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Wszystkie prawa zastrzeżone

LOGOWANIE