GOŚĆ NUMERU str. 2. Pewny serwis  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Podwójne partnerstwo  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Marża dla innowacji  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Budowanie bezpieczeństwa Gościem listopadowego wydania jest Zbigniew Mendel, prezes zarządu Gerdy. Wypowiada się on na temat obecności polskich 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Podróże kształcąGościem najnowszego wydania „Forum" jest Tomasz Mirski, prezes zarządu MFO. Rozmowa dotyczy rozwoju firmy i tego, jak 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2, Pracujmy razemGościem wrześniowego „Forum Branżowego" jest Tomasz Żuchowski, wiceminister ds. budownictwa. Główny wątek rozmowy dotyczy 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.

"Forum Branżowe", marzec 2013

Drukuj
Liczba komentarzy: 0
28-02-09

GOŚĆ NUMERU, s. 2 
Rozwój ku przyszłości
Bruno Deboutte, dyrektor Grupy Deceuninck w Regionie Europy Środkowo-Wschodniej oraz dyrektor generalny Inoutic / Deceuninck w Polsce mówi, że jego firma zamierza w tym roku powiększyć udziały w globalnym rynku. Dotyczy to również Polski, choć – co podkreśla – każdy rynek ma własną tożsamość, odmienne są na nim oczekiwania klientów, mentalność biznesowa i dynamika rozwoju. Zapraszamy do lektury.

Z WIZYTĄ, s. 14 
Szwajcarskie oczko
Na polskim rynku okienno-drzwiowym pojawiła się szwajcarska firma AFG, która kupiła istniejący od 12 lat Dobroplast. Trwają spekulacje dotyczące przyszłości marki.

RANKING, s. 20 
Najwięksi producenci 2012
Tradycyjnie już, w marcu, publikujemy ranking największych firm branży okienno-drzwiowej, pokazujący, jak poradziły sobie one w minionym roku. Cieszyć może, że większość z nich uważa ten okres za udany. A jakie są priorytety branży na najbliższe miesiące – o tym można przeczytać w artykule znajdującym się za tabelą rankingową.

RYNKI ZAGRANICZNE, s. 26 
Wymiana handlowa w UE
To dalsza część raportu dotyczącego aktywności handlowej europejskich producentów stolarki. Z tej części opracowania dowiemy się, jak na unijnym rynku radzi sobie nie tylko Polska, ale i Niemcy, Włochy, Francja czy Wielka Brytania. Poznamy też konkretne liczby.

OKUCIA, s. 38 
Nieruchome skrzydło
W Polsce rynek dostawców okuć dla stolarki jest dość zamknięty i zaistnieć na nim z autorskim pomysłem jest niewątpliwie trudno. Tego typu próbę podjął ją Adam Wobalis, reprezentujący firmę stolarską Temart z Zielonej Góry. Rzecz dotyczy rozwiązania, które sprawia, że okno nie zamyka się samoczynnie.

PROFILE, s. 40 
Drzwi z PCW
Drzwi do obiektów użyteczności publicznej, wykonane z PCW, to na rynku rzadkość. Nietrudno sobie wyobrazić, że muszą mieć one odpowiednio mocne profile. Co robią systemodawcy, by zwiększyć odporność takich profili na włamanie, polepszyć ich izolacyjność akustyczną czy wytrzymałość na niesprzyjającą pogodę? O tym w artykule.

FASADY, s. 44 
Oznaczenia ścian osłonowych
Tekst jest swoistym instruktażem, jak odczytywać sposób oznakowania ścian osłonowych, nazywanych też systemami architektonicznymi, systemami fasadowymi, ścianami kurtynowymi, fasadami, a nawet ścianami fasadowymi. Co ciekawe, w symbolach, którymi operują systemodawcy, niejednokrotnie udaje się uwzględnić ponadstandardowe właściwości ich wyrobów.

REALIZACJE, s. 46 
Szkło w bilansie
Artykuł jest opisem dwóch współczesnych wieżowców w Polsce, przy czym autorka koncentruje się na wykorzystanych tu przeszkleniach. Mowa o Sky Tower we Wrocławiu i Złotej 44 w Warszawie. W jednym z nich zastosowano kilka wariantów zespoleń jednokomorowych, w drugim zespolenia trzyszybowe. Jedne i drugie mają swoją specyfikę, która jest związana z miejscem zastosowania.

MASZYNY I NARZĘDZIA, s. 48 
Wiertnice
Do cięcia czy szlifowania materiałów budowlanych stosuje się narzędzia diamentowe, bo obróbka nimi jest bardziej wydajna i efektywna niż innymi. Autor, który jest doświadczonym praktykiem, pomaga w dokonaniu wyboru odpowiedniego do potrzeb.

MONTAŻ, s. 50 
Montaż w prawie
W zasadzie wystarczyłoby, gdyby projektanci budynków należycie wywiązywali się ze swoich obowiązków
i opisywali w swoich projektach szczegóły realizacyjne dotyczące montażu stolarki. Wystarczyłoby też, gdyby o sposobie montowania stolarki montażysta mógł przeczytać w instrukcji montażu, dołączanej do wyrobu przez producenta.

MARKETING, s. 54 
Wirtualne okna
Ci, którzy którzy dotrzymują kroku dynamicznym zmianom we współczesnym marketingu, to dziś zdecydowana mniejszość – stwierdza autor artykułu. Konsekwencją zmian jest jednak to, że w branży stolarkowej coraz częściej odchodzi się od tradycyjnych salonów sprzedaży. Co to oznacza dla polskich producentów?

TARGI BUDMA, s. 58 
Renesans targowy
Przyjęło się mówić i myśleć, że targi Budma podupadają. Jednak tegoroczna edycja imprezy temu przeczy. W tym roku bowiem wyróżnieni mogli czuć się i producenci stolarki, i handlowcy, i montażyści, i architekci. Co takiego wydarzyło się w Poznaniu? Zachęcamy do lektury nie tylko tego artykułu, ale również następujących po nim relacji potargowych.

 

Archiwalne wydania „Forum Branżowego” można zamówić, wysyłając mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Wszystkie prawa zastrzeżone

LOGOWANIE