GOŚĆ NUMERU str. 2. Pewny serwis  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Podwójne partnerstwo  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Marża dla innowacji  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Budowanie bezpieczeństwa Gościem listopadowego wydania jest Zbigniew Mendel, prezes zarządu Gerdy. Wypowiada się on na temat obecności polskich 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Podróże kształcąGościem najnowszego wydania „Forum" jest Tomasz Mirski, prezes zarządu MFO. Rozmowa dotyczy rozwoju firmy i tego, jak 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2, Pracujmy razemGościem wrześniowego „Forum Branżowego" jest Tomasz Żuchowski, wiceminister ds. budownictwa. Główny wątek rozmowy dotyczy 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.

"Forum Branżowe", marzec 2012

Drukuj
Liczba komentarzy: 0
28-02-09

Między Stuttgartem a Norymbergą – to chyba najlepsze określenie dla mijających tygodni. Z jednej strony zakończyły się największe targi osłonowe R+T, na których wyraźnie swoją obecność zaznaczyli polscy producenci rolet i bram (str. 12), a z drugiej – przygotowujemy się już do największych targów okienno-drzwiowych, skąd wszyscy wystawcy mają nadzieję przywieźć nowe kontakty i kontrakty (str. 50–53). Po raz drugi także my przeznaczamy dużą część naszego magazynu dla handlowców niemieckich, zapraszając ich do naszych firm (str. 56–68). Podobnie jak szef Mercora (str. 11) wierzymy, że obecny czas stagnacji w gospodarce europejskiej to doskonała okazja dla polskich producentów. Musimy tylko chcieć i umieć ją wykorzystać, stosując nowoczesne narzędzia marketingowe (str. 46), ale też śledząc wnikliwe kierunki zmian europejskiego budownictwa (str. 14). Optymistyczne prognozy dotyczą już nie tylko polskiej gospodarki (str. 17), ale całej naszej branży, czego wyrazem jest zwiększone zainteresowanie nią ze strony inwestorów giełdowych (str. 18). A wciąż jeszcze stać nas na więcej (str. 20) i to nie tylko jeśli chodzi o okna, ale też przegrody przeciwpożarowe (str. 26) i fasady (str. 28) czy nowe konstrukcje balkonowe (str. 30). Warunkiem powodzenia jest jednak zapobieganie awariom nie tylko na produkcji (str. 36), ale – a może nawet przede wszystkim – także w wykonawstwie (str. 44). Kontakt klienta z montażem fi rmowym nie może być „snem wariata”, jak u sympatycznego gościa obecnego wydania (str. 48), ale powinien być okazją do ugruntowania dobrej reputacji firmy (str. 46). Chociaż ta reputacja polskich przedsiębiorstw poza granicami naszego kraju zaczyna być coraz lepsza, co potwierdza również szef Yawalu (str. 4), to na rodzimym rynku wciąż zbyt mało mamy do czynienia z autentyczną fachowością i znajomością rzemiosła montażowego (str. 42). Sytuację tę być może pozwoli przełamać realizowany właśnie we współpracy z czołowymi firmami edukacyjny Program Mistrzów Montażu i rozpoczęcie prac nad ustanowieniem polskiej normy na prace montażowe (str. 43). Na pewno jest to przejaw tytułowego „patrzenia w przyszłość” i porządkowania rynku stolarki budowlanej. Bo choć niektórzy producenci już ponad połowę produkcji wykonują w wersji energooszczędnej, wciąż jednak zbyt łatwo oddajemy te wyroby pod opiekę domorosłych tzw. złotych rączek (str. 45). To z pewnością nie buduje reputacji stolarki jako solidnej branży.

Wszystkie prawa zastrzeżone

LOGOWANIE