GOŚĆ NUMERU str. 2. Pewny serwis  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Podwójne partnerstwo  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Marża dla innowacji  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Budowanie bezpieczeństwa Gościem listopadowego wydania jest Zbigniew Mendel, prezes zarządu Gerdy. Wypowiada się on na temat obecności polskich 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Podróże kształcąGościem najnowszego wydania „Forum" jest Tomasz Mirski, prezes zarządu MFO. Rozmowa dotyczy rozwoju firmy i tego, jak 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2, Pracujmy razemGościem wrześniowego „Forum Branżowego" jest Tomasz Żuchowski, wiceminister ds. budownictwa. Główny wątek rozmowy dotyczy 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.

"Forum Branżowe", czerwiec 2012

Drukuj
Liczba komentarzy: 0
28-02-09

Po raz kolejny indeks stolarki na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych spadł, i to aż o 15 procent (str. 16). Mało kto już wierzy w lepszą koniunkturę, a swoich szans na rozwój firmy szukają w eksporcie (str. 8). Słabnące wobec dolara euro wzmocni zdaniem prof. Gomułki gospodarkę niemiecką (str. 17), a słabnący złoty (str. 4) wzmocni z kolei naszych eksporterów. Jak wierzy Marek Warzybok, szef Geze, Niemcy i tak pociągną nas za sobą (str. 2), więc na pewno warto obserwować, co się u nich obecnie dzieje (str. 6–8). Budujący dla nas powinien być optymizm bawarskich stolarzy (str. 18) i rosnące zakupy niemieckich inwestorów (str. 9). Kryzys w Europie, jak przewrotnie mówi prezes Leszek Gierszewski (str. 8), jest bowiem naszą szansą, z której nie tylko on, ale też kilkaset innych firm z branży (str. 4) potrafi już korzystać. Nie znaczy to, że nie-eksporterzy stoją na straconej pozycji. Przeciwnie. Naśladując działania gościa obecnego wydania (str. 3), mogą pomnażać swoje przychody. Warunkiem jest zainwestowanie w serwis, sprzedawców i fachowe usługi (str. 11). Na tej drodze są już takie fi rmy jak łomżyński Domel (str. 19), ale też setki innych, podnoszących kwalifi kacje swoich pracowników i partnerów (str. 48). Także u nas zaczyna zwyciężać przekonanie, że dobry sprzedawca to dobry doradca klienta (str. 51), a fachowy montażysta to najlepszy ambasador marki (str. 52). I choć zdarzają się wciąż partacze (str. 45), serwisanci utyskujący na własne firmy (str. 8) i pracownicy roszczeniowi (str. 9), to można być pewnym, że jeszcze długo automaty ich nie zastąpią. Zastąpi ich raczej młodsze pokolenie, głodne wiedzy, pracy i sukcesów (str. 15). Przy okazji mistrzostw Euro 2012 (str. 53–55) dużo mówi się o zmianie mentalności naszych reprezentantów, o ich większym profesjonalizmie i traktowaniu serio swojego zawodu. To jest chyba cecha młodego pokolenia, świadomego swoich celów oraz otwartego na wiedzę i nowe wyzwania – tak jak to w Płocku (str. 12–13). To pokolenie jest także największą nadzieją branży stolarki na zasadnicze zmiany jakościowe (str. 42–44). Możemy temu wszyscy pomóc, wdrażając lub wspierając edukację branżową (str. 46). Do czego nieustannie, gorąco zachęcam.

Wszystkie prawa zastrzeżone

LOGOWANIE