GOŚĆ NUMERU str. 2. Pewny serwis  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Podwójne partnerstwo  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Marża dla innowacji  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Budowanie bezpieczeństwa Gościem listopadowego wydania jest Zbigniew Mendel, prezes zarządu Gerdy. Wypowiada się on na temat obecności polskich 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Podróże kształcąGościem najnowszego wydania „Forum" jest Tomasz Mirski, prezes zarządu MFO. Rozmowa dotyczy rozwoju firmy i tego, jak 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2, Pracujmy razemGościem wrześniowego „Forum Branżowego" jest Tomasz Żuchowski, wiceminister ds. budownictwa. Główny wątek rozmowy dotyczy 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.

"Forum Branżowe", styczeń 2011

Drukuj
Liczba komentarzy: 0
28-02-09

Początek roku to czas planów i noworocznych postanowień. Ubiegłoroczne podsumowania pokazują, że nie był to zły sezon zarówno dla dostawców (str. 18 – 19), jak i dla większości dużych firm (str. 14–17). Także wielu producentów okien, drzwi i osłon zaliczy miniony rok do udanych (str. 4–9), a to głównie za sprawą zaangażowania w eksport (str. 20) bądź też wprowadzenia nowych, innowacyjnych produktów do swojego asortymentu (str. 22–23). Gość obecnego wydania postuluje, byśmy zaczęli pracę nad budowaniem polskich marek za granicą (str. 2–3), by nasze produkty w Unii nie miały takiej opinii, jak chińskie drzwi w Polsce (str. 28). Dzisiaj jeszcze, niestety, zbyt często zdarzają się „kamikadze” z Polski (str. 47–48) wyróżniający się tylko najniższą ceną, chociaż przyznać trzeba, że odnosimy za granicą coraz większe sukcesy (str. 52–55). Akurat w eksporcie powinno być w najbliższych latach dużo łatwiej umacniać polskie marki, bo ruszy niebawem branżowy Program Promocji Eksportu (str. 11), który wesprze każdego solidnego producenta z Polski. O ile więc w eksporcie wystarczy postanowienie o chęci podjęcia działań, o tyle na krajowym podwórku tych postanowień musi być chyba dużo więcej. W obecnym wydaniu zwracamy uwagę na troskę o wartość firmy (str. 44), bo to nie tylko wartość maszyn i budynków, ale też, a może nawet przede wszystkim, unikalna organizacja i kultura, jaką uda nam się w tej firmie zbudować (str. 42). To także jej wizerunek budowany codziennym działaniem, ale też informowaniem o tym działaniu na zewnątrz (str. 38). Jak destrukcyjny może być brak reakcji firmy na negatywne opinie, jak w krótkim czasie można zepsuć swoją reputację, a w konsekwencji obniżyć wartość przedsiębiorstwa – świadczą niedawne perypetie firmy Jezierski (str. 39–41). Mamy nadzieję, że ta firma akurat wyjdzie z tego zakrętu, ale piszemy o tym przypadku ku przestrodze. Aby zbudować wartość firmy, nie wystarczy bowiem postawić hale i kupić maszyny – trzeba podjąć także świadomą i konsekwentną komunikację z rynkiem (str. 38). Także nasza redakcja ma postanowienie, aby Państwu w tym pomagać (str. 37) i to już nie tylko na łamach miesięcznika, ale także w naszym wspólnym, branżowym portalu.

Wszystkie prawa zastrzeżone

LOGOWANIE