GOŚĆ NUMERU str. 2. Pewny serwis  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Podwójne partnerstwo  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Marża dla innowacji  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Budowanie bezpieczeństwa Gościem listopadowego wydania jest Zbigniew Mendel, prezes zarządu Gerdy. Wypowiada się on na temat obecności polskich 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Podróże kształcąGościem najnowszego wydania „Forum" jest Tomasz Mirski, prezes zarządu MFO. Rozmowa dotyczy rozwoju firmy i tego, jak 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2, Pracujmy razemGościem wrześniowego „Forum Branżowego" jest Tomasz Żuchowski, wiceminister ds. budownictwa. Główny wątek rozmowy dotyczy 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.

"Forum Branżowe", lipiec 2010

Drukuj
Liczba komentarzy: 0
28-02-09

Niełatwe to było półrocze dla producentów stolarki, bo liczba zamówień zarówno w kraju, jak i w eksporcie spadła znowu średnio o kilka procent (str. 19). Wiele firm już dzisiaj przeżywa poważne kłopoty, dramat utraty płynności, a niektóre zmuszone są do konsolidacji z innymi lub nawet do zaprzestania działalności (str. 4–5). Mimo to nasze środowisko gremialnie odpowiedziało na apel o wsparcie dla powodzian i każdy jak mógł, tak pomagał i robi to nadal (str. 37–38). Ogromną popularnością cieszy się lista punktów handlowych oferujących specjalne opusty cenowe; znajduje się ona na naszym nowym portalu Blokno.pl (str. 15) – i wciąż jeszcze można do niej dołączyć. Bo i u nas są przecież przedsiębiorstwa, które nawet w tym trudnym czasie radzą sobie lepiej niż inni (str. 20–21), podejmują nowe inwestycje w logistykę, w moce produkcyjne (str. 27) lub też poszerzają asortyment oferowanych wyrobów (str. 6–8). Nawet dystrybutorzy i firmy montażowe otwierają się na to, co oferują nowe technologie (str. 30), chcą szerszej obecności w technice wentylacyjnej (str. 29), a nawet wejścia w całkiem nowe możliwości, jakie dają systemy solarne i fotowoltaika (str. 10). Przykład nowej siedziby Schüco pokazuje (str. 12), że to już nie są mrzonki przyszłości, ale konkretne zastosowania w realnie istniejących budynkach. Sytuacja na rynku stolarki jest na tyle dynamiczna, że czasami trudno ogarnąć zachodzące zmiany. Dlatego właśnie potrzebne jest centrum, które te zmiany będzie monitorować, analizować i wskazywać szanse i zagrożenia z nich wynikające. Takim centrum może się stać Związek Polskie Okna i Drzwi, w którym ostatnio także nastąpiły ważne zmiany organizacyjne (str. 14). Czekamy więc na nowego dyrektora związku (str. 17) i działania pomagające firmom branży stolarki budowlanej przetrwać ten najtrudniejszy dla nich czas.

Wszystkie prawa zastrzeżone

LOGOWANIE