GOŚĆ NUMERU str. 2. Pewny serwis  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Podwójne partnerstwo  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Marża dla innowacji  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Budowanie bezpieczeństwa Gościem listopadowego wydania jest Zbigniew Mendel, prezes zarządu Gerdy. Wypowiada się on na temat obecności polskich 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Podróże kształcąGościem najnowszego wydania „Forum" jest Tomasz Mirski, prezes zarządu MFO. Rozmowa dotyczy rozwoju firmy i tego, jak 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2, Pracujmy razemGościem wrześniowego „Forum Branżowego" jest Tomasz Żuchowski, wiceminister ds. budownictwa. Główny wątek rozmowy dotyczy 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.

"Forum Branżowe", wrzesień 2010

Drukuj
Liczba komentarzy: 0
28-02-09

Obecne wydanie „Forum” w dużej części traktuje o odwadze bycia przedsiębiorcą. Już nasz pierwszy gość (str. 2–3) namawia do odważnego postawienia sobie pytania o motywacje, o to, czy nam się jeszcze w ogóle chce o coś walczyć. A rozwija to twórczo nasz marketingowy specjalista (str. 54), pisząc o czterech obszarach, na których w tym trudniejszym czasie powinniśmy wykazać się dużą odwagą, jeśli chcemy odnieść sukces. Cała reszta obecnego wydania jest pokazywaniem przejawów tej odwagi w naszej branży. Bo przecież przejawem odwagi jest zmiana sposobu prowadzenia biznesu przez Trion (str. 4), rezygnacja z własnych punktów sprzedaży przez Budvar (str. 12) czy podbój rynku francuskiego przez polskich producentów (str. 16–17). Odwagą jest postawienie na Internet jako miejsce sprzedaży wyrobów, jak zrobiła to Porta (str. 25), czy jako podstawowego medium komunikacji z nabywcami – jak robią to Sożal czy Izoterm (str. 3). Odważne jest wprowadzenie w tym trudniejszym okresie nowej technologii STV przez Gealana (str. 36), nowych zespoleń energooszczędnych SGG (str. 18) i nowych profili okiennych przez Drewnostyl (str. 58). Przejawem odwagi w biznesie jest też konsekwentne budowanie, mimo mniejszego popytu, własnej marki, własnej legendy firmowej przez Bohamet (str. 4) czy Oknoplast-Kraków (str. 6). Trudne czasy wymagają odważnych decyzji i odważnych ludzi – takich, którzy umieją na nowo podejmować ryzyko bycia przedsiębiorcą. Ale wymagają też sił sprzedażowych, które umiejętnie te odważne decyzje wesprą (str. 52). To dzięki wykwalifikowanym sprzedawcom i profesjonalnym punktom sprzedaży, byleby nie takim, jak ci opisani w artykule o roletach (str. 34); sukces mogą odnieść firmowe sieci Budvaru, Włoszczowy, Rąbienia, Oknoplusa czy Classena (str. 4–5 i 18). I ważne, by nie przegapić tych wszystkich odważnych działań, które dzień po dniu zmieniają otaczającą nas rzeczywistość rynkową. Nie bójmy się być odważni.

Wszystkie prawa zastrzeżone

LOGOWANIE