GOŚĆ NUMERU str. 2. Pewny serwis  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Podwójne partnerstwo  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Marża dla innowacji  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Budowanie bezpieczeństwa Gościem listopadowego wydania jest Zbigniew Mendel, prezes zarządu Gerdy. Wypowiada się on na temat obecności polskich 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Podróże kształcąGościem najnowszego wydania „Forum" jest Tomasz Mirski, prezes zarządu MFO. Rozmowa dotyczy rozwoju firmy i tego, jak 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2, Pracujmy razemGościem wrześniowego „Forum Branżowego" jest Tomasz Żuchowski, wiceminister ds. budownictwa. Główny wątek rozmowy dotyczy 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.

"Forum Branżowe", październik 2010

Drukuj
Liczba komentarzy: 0
28-02-09

W październik weszliśmy z doskonałą informacją, że Ministerstwo Gospodarki wesprze branżę okienno-drzwiową znacznymi środkami promocyjnymi (str. 11). Miliony złotych przeznaczone zostaną na wsparcie naszego eksportu, w którym i tak już odnosimy znaczne sukcesy, a dotyczy to zarówno drzwi (str. 23), jak i okien (str. 16). Na pewno pomoże to zmienić opinię o polskich produktach, a w konsekwencji pozwoli konkurować już nie tylko wykorzystując cenę, ale też nowe technologie (str. 27). Okazją do promocji będą już nie tylko targi Budma czy monachijskie Bau (str.13), ale też szeroka informacja o zaletach polskich okien i drzwi, opublikowana w Internecie (str. 12) czy w najbardziej prestiżowej zagranicznej prasie branżowej (str. 49). Polscy producenci już się do tego przygotowują we współpracy ze swoimi dostawcami (str. 45–46), ale też przez tworzenie własnego Branżowego Planu Promocji (str. 11). Zapraszamy wszystkich eksporterów do pracy nad tym planem. Promocja zagraniczna branży okienno-drzwiowej to także doskonała okazja dla innych wyrobów szeroko rozumianego działu naszej gospodarki, jakim jest stolarka budowlana. Już w wywiadzie z Jackiem Sikorą (str. 2–3) widać, że otwiera się szerokie pole współpracy z branżą roletową. Co prawda, jest to obecnie segment mocno zadłużony (str. 54), ale idea termorolet może mu dać nowy impuls do rozwoju, także na rynku krajowym. Na wzroście eksportu polskich okien skorzystają przecież także producenci szyb (str. 38–39), klamek i okuć (str. 34) czy systemów aluminiowych (str. 51). Skorzystają wykonawcy fasad w budynkach klasy A (str. 44), jak i dostawcy stolarki wewnętrznej do takich budynków (str. 28–30). Skorzystają wszyscy, którzy nakierują swoje firmy na obsługę zamówień eksportowych i wzajemną współpracę (str. 48). Nie od rzeczy będzie tu profesjonalna aktywność firm w Internecie (str. 32) i dobry public relations (str. 50) samych zainteresowanych. Wskazane będą wszelkie alianse, które wzmocnią wartość polskich produktów i ich producentów (str. 48). Polskie okna i drzwi mają szansę stać się w najbliższych latach lokomotywą eksportową dla całej branży stolarki budowlanej. I obyśmy tylko umieli tę szansę wspólnie wykorzystać.

Wszystkie prawa zastrzeżone

LOGOWANIE