GOŚĆ NUMERU str. 2. Pewny serwis  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Podwójne partnerstwo  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Marża dla innowacji  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Budowanie bezpieczeństwa Gościem listopadowego wydania jest Zbigniew Mendel, prezes zarządu Gerdy. Wypowiada się on na temat obecności polskich 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Podróże kształcąGościem najnowszego wydania „Forum" jest Tomasz Mirski, prezes zarządu MFO. Rozmowa dotyczy rozwoju firmy i tego, jak 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2, Pracujmy razemGościem wrześniowego „Forum Branżowego" jest Tomasz Żuchowski, wiceminister ds. budownictwa. Główny wątek rozmowy dotyczy 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.

"Forum Branżowe", październik 2009

Drukuj
Liczba komentarzy: 0
28-02-09

Październikowe wydanie „Forum” zaczynamy od dobrej informacji: nadal sprawdzają się prognozy dla naszej branży z początku roku i nadal są one umiarkowanie optymistyczne (str. 4). Optymizm ten podzielają zarówno polscy producenci pytani o stan zamówień (str. 12), jak i dystrybutorzy niemieccy, z nadzieją oczekujący roku 2010 (str. 18). Eksport z Polski, co prawda, zdecydowanie zmalał (str. 16), zmniejszyła się liczba rozpoczynanych budów i wydanych zezwoleń na budowy (str. 11), ale polscy producenci nie czekają z założonymi rękami. Jedni rozpoczynają inwestycje, drudzy pracują nad firmowym re-brandingiem (str. 4), a jeszcze inni wykorzystują ten czas na budowanie mocniejszych relacji z prasą i odbiorcami (str. 8). Niemal już wszyscy pracują nad poszerzeniem oferty dla domów energooszczędnych, czego najgłośniejszym ostatnio przejawem jest udział 12 producentów w grupie tych, wytwarzających okna aktywne (str. 9). Ale nie tylko, bo poszerza się przecież oferta ciepłych bram (str. 24), niewidocznych okuć, które sprzyjają energooszczędności (str. 27), taśm uszczelniających (str. 30), a nawet ciepłych parapetów (str. 32). Widać wyraźnie, że nasi producenci właściwie odczytują sygnały rynkowe i umieją korzystać z dostarczanych im danych o rynku stolarki (str. 39) oraz z podpowiedzi o możliwych strategiach marketingowych (str. 40). Ważne jest również, że chcą i potrafią ze sobą rozmawiać. Udowadniają to na spotkaniach u swoich dostawców, podczas spotkań targowych organizowanych przez Związek (str. 9), ale też na licznych konferencjach i seminariach branżowych. I czy to będzie październikowa konferencja ASM-u (str. 10), listopadowe spotkanie Forum 100, styczniowa Budma czy lutowy Kongres Stolarki (poniżej) – ważne jest, aby nadal wspólnie pracować nad poprawą wizerunku polskiej branży stolarki i ślusarki, nad wyeliminowaniem ze swojego grona firm nierzetelnych i przełamaniem nieprawdziwego stereotypu Polski jako Chin Europy.

Wszystkie prawa zastrzeżone

LOGOWANIE