GOŚĆ NUMERU str. 2. Pewny serwis  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Podwójne partnerstwo  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Marża dla innowacji  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Budowanie bezpieczeństwa Gościem listopadowego wydania jest Zbigniew Mendel, prezes zarządu Gerdy. Wypowiada się on na temat obecności polskich 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Podróże kształcąGościem najnowszego wydania „Forum" jest Tomasz Mirski, prezes zarządu MFO. Rozmowa dotyczy rozwoju firmy i tego, jak 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2, Pracujmy razemGościem wrześniowego „Forum Branżowego" jest Tomasz Żuchowski, wiceminister ds. budownictwa. Główny wątek rozmowy dotyczy 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.

"Forum Branżowe", styczeń 2007

Drukuj
Liczba komentarzy: 0
28-02-09

Prowadzenie firmy jest rodzajem gry, w której premią jest zwiększenie udziału w rynku lub rosnący zysk (str. 4). Rok 2006 był dla tej gry rokiem dobrym. Wzrosła wielkość produkcji, wzrosły inwestycje, wzrosła rentowność. Wstępne podsumowania mówią o 10% wzroście ilości wyprodukowanych zespoleń, o kilkunastoprocentowym wzroście wyprodukowanej stolarki, o lekkim wzroście rentowności przedsiębiorstw (str. 20). Także na kolejny sezon zapowiadana jest dobra koniunktura dla budownictwa i dla produkcji materiałów budowlanych. Jednak możliwości wzrostowe rynku krajowego są jeszcze ograniczone. Dlatego też warto w dalszym ciągu pracować nad pozyskiwaniem klientów zagranicznych. Temu celowi mają służyć organizowane misje zagraniczne – jak choćby ta do Pekinu, która miała miejsce w pierwszych dniach grudnia ub.r. (str. 46) – oraz udział w międzynarodowych imprezach wystawienniczych. Z myślą o promowaniu polskich produktów na rynkach zagranicznych przeznaczyliśmy niemal połowę tego wydania Forum na niemieckojęzyczną informację o polskich producentach (str. 59–87). Będziemy ją dystrybuować na imprezach targowych w Poznaniu, Monachium, Kolonii, Utrechcie i w Hannowerze. Mamy nadzieję, że przynajmniej w ten sposób przyczynimy się do dalszego wzrostu zainteresowania importem polskich okien, drzwi i bram na rynki Unii Europejskiej. Jeżeli bowiem w dobrym roku 2006 polski eksport wzrósł ilościowo o 18,7%, to nie ma powodu, by nie miał on w podobnym tempie rosnąć w kolejnych latach pierwszej dekady XXI wieku. Ale o tym zdecydują przede wszystkim sami uczestnicy tej rynkowej gry.

Wszystkie prawa zastrzeżone

LOGOWANIE