GOŚĆ NUMERU str. 2. Pewny serwis  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Podwójne partnerstwo  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Marża dla innowacji  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Budowanie bezpieczeństwa Gościem listopadowego wydania jest Zbigniew Mendel, prezes zarządu Gerdy. Wypowiada się on na temat obecności polskich 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Podróże kształcąGościem najnowszego wydania „Forum" jest Tomasz Mirski, prezes zarządu MFO. Rozmowa dotyczy rozwoju firmy i tego, jak 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2, Pracujmy razemGościem wrześniowego „Forum Branżowego" jest Tomasz Żuchowski, wiceminister ds. budownictwa. Główny wątek rozmowy dotyczy 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.

"Forum Branżowe", styczeń 2006

Drukuj
Liczba komentarzy: 0
28-02-09

Jako wydawca „Forum Branżowego” mam ten przywilej, że jako pierwszy czytam ko- lejne wydanie naszego miesięcznika. Jako pierwszy mogę się też podzielić refleksja- mi po jego lekturze. Minął kolejny rok dynamicznych przemian naszej branży. W większości firm zanotowano wzrosty sprzedaży, ale także, niestety, spadki rentowności (str. 8–17). Problemem najpilniejszym do rozwiązania w naszym środowisku jest praca nad poprawą jakości i spełnianiem podstawowych wymagań normowych (str. 36–42). Kwestie te dotyczą nie tylko samych okien i drzwi, ale też materiałów uzupełniających, takich jak np. piany montażowe (str.29–31). Duże nadzieje można wiązać tutaj z coraz bardziej widocznymi działaniami Związku Polskie Okna i Drzwi (str. 58–61). Miejmy nadzieje, że działania te wesprze także nowy Minister Budownictwa i służby jemu właśnie podległe (str. 56–57). Jednak pytaniem najważniejszym, które powinien postawić sobie dzisiaj każdy producent okien i drzwi, jest pytanie o najbardziej korzystną strategię funkcjonowania na rynku. Czy oprzeć ją na niskiej cenie, czy też na kompetentnej obsłudze klienta? (str. 2–3). Pod koniec ub. roku Dobroplast z Zambrowa złożył sprzedawcom ofertę sprzedaży okien od 34 po 340 zł. Liczne firmy, w tym także niektóre duże, odpowiedziały na to kontrofertą polegającą na obniżeniu ceny swoich okien do 350–360 zł. I oto już na początku stycznia Dobroplast poszedł dalej: zszedł z ceną poniżej granicy 300 zł... Czy znajdą się jeszcze chętni do tego wyścigu? Czy wobec takiej dominacji jednego zawodnika nie lepiej po prostu zmienić konkurencję i nie brać udziału w tym biegu donikąd, a zacząć np. skakać wzwyż?

Wszystkie prawa zastrzeżone

LOGOWANIE