GOŚĆ NUMERU str. 2. Pewny serwis  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Podwójne partnerstwo  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Marża dla innowacji  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Budowanie bezpieczeństwa Gościem listopadowego wydania jest Zbigniew Mendel, prezes zarządu Gerdy. Wypowiada się on na temat obecności polskich 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Podróże kształcąGościem najnowszego wydania „Forum" jest Tomasz Mirski, prezes zarządu MFO. Rozmowa dotyczy rozwoju firmy i tego, jak 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2, Pracujmy razemGościem wrześniowego „Forum Branżowego" jest Tomasz Żuchowski, wiceminister ds. budownictwa. Główny wątek rozmowy dotyczy 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.

"Forum Branżowe", kwiecień 2006

Drukuj
Liczba komentarzy: 0
28-02-09

Za nami okres zimowego targowania, wystaw i prezentacji. Bogactwo imprez stuttgardzkich, kolońskich i norymberskich (strony z relacjami targowymi 22–33) szczególnie boleśnie obnażyło mizerię polskiej branży wystawowej. Producent o ambicjach ogólnopolskich nie ma już czego szukać na targach w Lublinie, Łodzi czy Wrocławiu – tam co najwyżej może wspomóc swojego lokalnego sprzedawcę, o ile uzna on, że to w ogóle ma sens. Niestety, tegoroczna Budma pokazała, że również czas spędzony w Poznaniu łatwo może być czasem straconym. Próbowano w naszym środowisku rozmawiać z zarządem MTP o dwuletnim cyklu wystawy okienno-drzwiowej, o wspólnych zabiegach nad przywróceniem dawnej rangi tej imprezy. Z marnym jednak skutkiem; krótkowzroczna polityka targów poznańskich, obliczona na dyskontowanie dawnej sławy, doprowadzi prawdopodobnie do całkowitego zmarginalizowania tej ważnej niegdyś imprezy polskiego przemysłu materiałów budowlanych, w tym branży okiennej (str. 54). Więc całe szczęście, że mamy Norymbergę, Kolonię i Stuttgart, że jesteśmy tam widoczni, że mamy miejsca, gdzie dostawcy prezentują nam swoje nowości. Szkoda tylko tej straconej poznańskiej szansy i tych setek kilometrów, które trzeba przebyć, aby móc się spotkać w swoim branżowym gronie. Życie nie znosi próżni, stąd w niedalekiej przyszłości szefów polskich firm z pewnością łatwiej będzie spotkać na targach w Niemczech, Irlandii czy w Rosji, niż w Poznaniu, tak jak nie spotkamy ich już dzisiaj w Kielcach, Lublinie czy Wrocławiu. No cóż, świat się zmienia. Ale wciąż nie myślenie poznańskich zarządców targowych.

Wszystkie prawa zastrzeżone

LOGOWANIE