GOŚĆ NUMERU str. 2. Pewny serwis  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Podwójne partnerstwo  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Marża dla innowacji  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Budowanie bezpieczeństwa Gościem listopadowego wydania jest Zbigniew Mendel, prezes zarządu Gerdy. Wypowiada się on na temat obecności polskich 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Podróże kształcąGościem najnowszego wydania „Forum" jest Tomasz Mirski, prezes zarządu MFO. Rozmowa dotyczy rozwoju firmy i tego, jak 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2, Pracujmy razemGościem wrześniowego „Forum Branżowego" jest Tomasz Żuchowski, wiceminister ds. budownictwa. Główny wątek rozmowy dotyczy 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.

"Forum Branżowe", maj 2006

Drukuj
Liczba komentarzy: 0
28-02-09

Dużo emocji wśród producentów okien wzbudziły rozpoczęte przez Związek badania jakości okien sprzedawanych na polskim rynku. Jedni chwalą takie działania, inni twierdzą, że niczemu to nie służy, a jeszcze inni podejrzewają w tym spisek określonych firm. W pierwszej turze jakość swoich produktów potwierdziły zaledwie trzy firmy, w drugiej turze już osiem. Nadal jednak zaledwie dwie firmy na dwadzieścia przetestowanych potrafią poprawnie wprowadzać swoje wyroby na rynek. Obszernie o metodologii naszych badań oraz o wynikach tych przeprowadzonych ostatnio piszemy na str. 34. Na spotkaniach z producentami i handlowcami w całej Polsce na każdym kroku przekonujemy się, jak niska jest świadomość prawna przedsiębiorców w naszej branży. Jak niewiele wie nasze środowisko o formalno-prawnych uwarunkowaniach prowadzenia tego biznesu. Większość z nas mentalnie tkwi jeszcze w epoce rzemieślniczej, gdzie wystarczyło wyprodukować, a sprzedawało się samo. Jednak na dzisiejszym wysoce konkurencyjnym rynku wystarczy drobne niedociągnięcie formalne, by utracić zlecenie, bądź też zostać zmuszonym do obniżenia ceny. I jeżeli badania jakościowe okien miałyby przyczynić się choćby tylko do uświadomienia tej prostej prawdy, jest to już wystarczający powód, aby je kontynuować.

Wszystkie prawa zastrzeżone

LOGOWANIE