GOŚĆ NUMERU str. 2. Pewny serwis  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Podwójne partnerstwo  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Marża dla innowacji  

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Budowanie bezpieczeństwa Gościem listopadowego wydania jest Zbigniew Mendel, prezes zarządu Gerdy. Wypowiada się on na temat obecności polskich 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2. Podróże kształcąGościem najnowszego wydania „Forum" jest Tomasz Mirski, prezes zarządu MFO. Rozmowa dotyczy rozwoju firmy i tego, jak 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.


GOŚĆ NUMERU str. 2, Pracujmy razemGościem wrześniowego „Forum Branżowego" jest Tomasz Żuchowski, wiceminister ds. budownictwa. Główny wątek rozmowy dotyczy 

Materiały dla prenumeratorów

Pełny dostęp do serwisu - aktualnego i archiwalnych wydań Forum Branżowego w formie elektronicznej posiadają jedynie prenumeratorzy Forum Branżowego.

Zapraszamy do zamówienia prenumeraty.

"Forum Branżowe", sierpień 2004

Drukuj
Liczba komentarzy: 0
28-02-09

s. 4, Szanse eksportowe polskich producentów. Polskie przedsiębiorstwa branży stolarki budowlanej wykazują wysoką zdolność do wykorzystywania możliwości stwarzanych przez rynek. Decyduje o tym silna orientacja rynkowa firm objawiająca się umiejętnością odkrywania i zaspokajania różnorodnych potrzeb klientów. Dokonuje się to przez bogata i zróżnicowaną ofertę produktów połączoną z ich najwyższym standardem jakościowym.
s. 6, Eksport polskich okien i drzwi. W dniach 22-23 czerwca 2004 r. w Strykowie koło Łodzi odbyło się doroczne spotkanie polskich producentów i dystrybutorów stolarki budowlanej. Pierwszego dnia forum zorganizowano dyskusję panelową z udziałem szefów największych firm, liderów polskiego rynku okien i drzwi.
s. 9, Rynek stolarki otworowej w Polsce. Polski rynek stolarki budowlanej to dzisiaj kilkadziesiąt tysięcy przedsiębiorstw zaangażowanych w procesy zaopatrzenia, produkcji, dystrybucji i obsługi serwisowej wyrobów. W ogromnej większości są to firmy powstałe w ostatnim dziesięcioleciu, wyposażone w najnowocześniejsze linie technologiczne, korzystające z najnowszych osiągnięć teorii zarządzania.
s. 22, Okna i drzwi z drewna. Przemysł stolarki drewnianej jest liczącym się eksporterem na świecie. Przeprowadzone szacunki wskazują, ze w latach 1995-2000 około 1/5 produkcji branża przeznacza na eksport. W latach 2002-2003 udział ten zwiększył się do blisko 30 proc. Zmniejszenie popytu krajowego wywołało uaktywnienie się przedsiębiorstw w poszukiwaniu zagranicznych zbytów.

Wszystkie prawa zastrzeżone

LOGOWANIE